0561 - 433 100Zuiderweg 40g, 8391 KG Noordwoldedirectie.develden@comprix.nl

Vanuit mijn kantoor is dit het uitzicht! Hoe heerlijk is het dat de kinderen lekker in het zonnetje buiten kunnen spelen!

Ons plein is prachtig gelegen en we hebben veel vierkantemeters beschikbaar. Het plein is echter aan een grote renovatie toe, vandaar dat we al geruime tijd bezig zijn met het maken van het plan en het aanvragen van bijdragen in de kosten. Dit doen we bij verschillende fondsen. Er zijn al mooie bedragen toegezegd en er lopen ook nog een aatal aanvragen.

Wij willen we daarom in april starten met de herinrichting van ons schoolplein. Om kostenbesparend te zijn gaan we ook een aantal werkzaamheden zelf uitvoeren. Hierbij vragen we hulp van de ouders en van dorpsgenoten om samen de handen uit de mouwen te steken.
Bij deze werkzaamheden moet u denken aan; tegels wippen, snoeien van struiken en hagen en het verwijderen en afvoeren van rubbertegels.

Via ons interncommunicatiemiddel Parro worden de ouders benaderd en mocht u dit lezen, maar geen ouder zijn en wel willen helpen, dan kunt u contactopnemen met Ilse van der Meulen tel.0561-433100 of vai de mail; directie.develden@comprix.nl

Tot ziens op de Velden!

Geplaatst op: 01 Maart 2024