0561 - 433 100Zuiderweg 40g, 8391 KG Noordwoldedirectie.develden@comprix.nl

Inschrijven nieuwe leerlingen

Om uw kind aan te melden op OBS De Velden kunt u bellen naar 0561-433100 of mailen naar directie.develden@comprix.nl

We maken dan een afspraak met u voor een rondleiding en een kennismakingsgesprek. Besluit u na dit gesprek om uw kind bij ons naar school te laten gaan, dan krijgt u een inschrijvingsformulier mee naar huis. Als dit is ingevuld kunt u het naar school brengen of mailen en kunnen wij uw kind in onze leerlingenadministratie opnemen.
In de bijlagen vindt u de volledige beschrijving van onze aanmeldprocedure en ons ondersteuningsplan.

Voor bijna vierjarige kinderen stellen we het op prijs dat ze rond hun derde verjaardag worden aangemeld. Door de onderbouwleerkracht worden dan afspraken gemaakt over het aantal dagen of dagdelen waarop uw kind komt proefdraaien. Zodra uw kind vier jaar is geworden kan het volledig mee gaan draaien op school en krijgt het een leuk welkomstcadeau.

Contactgegevens van OBS De Velden

Zuiderweg 40G